تعمیرات ابزارهای برقی، ابزارهای بادی (پنوماتیک) و ابزارهای شارژی

مشتریان و همکاران گرامی ضمن خوش آمدگویی به وبسایت پیشرو تولز و بخش تعمیرات تخصصی ابزارآلات صنعتی، این مجموعه در بخش تعمیرات تخصصی ابزارالات صنعتی به سه گروه تقسیم می شود که تعمیر ابزارهای برقی، تعمیر ابزارهای بادی (پنوماتیک) و تعمیر ابزارهای شارژی این سه دسته می باشد. ما با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، تعمیرات با کیفیت و دقیق توسط تیم ما که از تکنسین های ماهر و مجرب تشکیل شده است، با تجربه و دانش فنی خود، بهترین راهکارها را برای تعمیرات ارائه می‌دهند. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت خدمات است.
در زیر سه گروه تعمیرات ابزارهای صنعتی در این مجموعه به تفکیک مشخص است. مشتریان عزیز و همکاران گرامی خواهشمندیم جهت یافتن مدل دستگاه خود به زیر گروه مربوطه مراجعه کنید و پس از یافتن مدل دستگاه خود با ما در تماس باشید.

نحوه انجام تعمیرات:

1-  تماس با شرکت و ارتباط با کارشناس فنی بخش مربوطه

2- ارسال دستگاه جهت بررسی و اعلام هزینه

3-تعمیر دستگاه

4-ارسال دستگاه برای مشتری

تعمیرات ابزارهای برقی

  • تعمیر ابزار برقی شامل تعمیر دریل برقی، تعمیر فرز برقی، تعمیر مینی فرز برقی، تعمیر پروفیل بر، تعمیر دستگاه جوش، تعمیر اره عمود بر و تعمیر سشوار صنعتی و ... می باشد که از طریق کارشناسان مجرب و با سابقه ی این مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام می شود در نظر داشته باشید که تعمیر کلیه ابزارهای برقی در این مجموعه با قطعات اصلی و بهترین کیفیت و با ضمانت انجام می شود. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتری است. با توجه به نیاز شما، می‌توانیم به تعمیر ابزار برقی مورد نظر شما بپردازیم. لطفا با تماس مستقیم با تعمیرگاه مرکزی ما در مورد دستگاه خود و مشکلاتش توضیحاتی به کارشناسان ما بدهید تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهیم.

تعمیرات ابزارهای بادی(پنوماتیک)

  • در تعمیرات تخصصی ابزارهای بادی، ما قادر به ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصلی تایوانی هستیم. ابزارهای بادی شامل بکس های بادی، دریل بادی، پیچ گوشتی بادی، فرز بادی، پولیش بادی، منگنه زن بادی، میخکوب بادی و سایر ابزارهای مشابه می‌شوند. تیم ما از مجرب و ماهر تشکیل شده است که قادر به انجام تعمیرات مورد نیاز برای این ابزارها هستند. در صورتی که نیاز به تعمیر دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

تعمیرات ابزارهای شارژی

  • ابزارهای شارژی، با توجه به نداشتن سیم و راحتی بهره از آنها در مکان‌های مختلف از ابتدای ورود آنها به دنیای ابزار محبوبیت زیادی را از آن خود کردند، از معروفترین ابزارهای شارژی که در ابتدا طرفداران زیادی را در بر داشت دریل های شارژی، فرزهای شارژی بودند که هنوز هم یکی از محبوب ترین ابزارها در صنعت ساختمان و نصاب های عزیز می باشد که تقریبا هیچ نصاب و پیمانکاری نیست که یکی از این مدل دستگاه ها را نداشته باشد. کادر این مجموعه برای تعمیرات دریل شارژی، دارای بهترین و متخصص‌ترین تعمیرکاران کشور در این زمینه است.

جهت رفاه حال مشتریان گرامی کلیه مراحل فوق با کمترین زمان ممکن انجام می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی تعمیر دستگاه خود مستقیما با تعمیرگاه مرکزی ما در تماس باشید و یا از طریق فرم زیر موضوع و پیغام خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

تماس مستقیم با تعمیرگاه: