مشکلات و خرابی های پولیش های شارژی

  1. عملکرد یکسره ابزار: در برخی اوقات، ابزار شما به طور مداوم و بدون قطعی عمل می‌کند، حتی بدون فشار دادن دکمه روشن/خاموش یا عدم استفاده از آن. این خرابی را معمولاً " یکسره شدن" می‌نامند.
  2. قفل شدن: در بعضی موارد، ابزار ممکن است هنگام کار قفل شده و عملکرد آن متوقف شود و دیگر کار نکند. این مشکل به دلیل خرابی در سیستم قفل کننده یا قطعات دیگر میباشد.
  3. کم زور شدن : با استفاده طولانی مدت یا استفاده در شرایط سخت، عمر ابزار کاهش می‌یابد و قدرت و عملکرد آن ضعیف می‌شود. این مشکل معمولاً به دلیل کاهش عمر باطری، خرابی در قطعات داخلی رخ می‌دهد.
  4. صدای بیش از حد: هنگام استفاده، ابزار ممکن است صدای بیش از حد و غیر معقولی ایجاد کند که ممکن است نشانه خرابی یا نقص در قطعات داخلی باشدکه نیاز به سرویس دستگاه میباشد.
  5. دودزدایی: در بعضی موارد، ابزار شما دود می‌دهد که ممکن است نشانه وجود مشکلی در قسمت‌های الکتریکی، باطری یا موتور باشد.
  6. جرقه زدن: در بعضی موارد، هنگام استفاده، ابزار ممکن است جرقه بزند که ممکن است نشانگر وجود مشکلات در اتصالات یا قطعات الکتریکی باشد.
  7. خرابی باطری یا شارژر ابزار: در برخی موارد، ممکن است باطری‌های دستگاه یا شارژر ایراد داشته باشند که منجر به شارژ نشدن صحیح باطری و کاهش عملکرد دستگاه می‌شود. با تعویض یا تعمیر این قطعات، مشکل ابزار شما حل می‌شود.

از دیگر مشکلات مشترک در ابزارهای شارژی

  1. خرابی موتور اصلی: ایرادی در اثر استفاده زیاد و مستهلک شدن است که با تعویض آن ابزار درست خواهد شد.
  2. خرابی شاسی کلید : خرابی شاسی کلید می‌تواند به دلیل استفاده زیاد یا برخورد با سطوح سخت رخ دهد، که ممکن است منجر شکستگی از کار افتادن و ... ابزار شود.
  3. شکستگی پوسته: شکستگی پوسته نیز می‌تواند به علت ضربه‌های قوی یا استفاده نامناسب و پرتاب کردن ابزار اتفاق بیفتد و به عملکرد صحیح ابزار خدشه وارد کند.
  4. خرابی شفت اصلی : خرابی شفت اصلی ابزار نیز می‌تواند به دلیل فرسایش، استفاده مکرر رخ دهد، که منجر به کاهش قدرت و کارایی ابزار می گردد
  5. بریده شدن پیچ ها : بریده شدن پیچ‌ها نیز مشکلی رایج است که ممکن است به علت استفاده نادرست، رفتار نامناسب یا فشار زیاد رخ دهد و موجب از بین رفتن پوسته و خرابی ابزار شود.
  6. هرز شدن رزوه پوسته : در اثر سال ها استفاده مستهلک شدن رزوه ها امری طبیعیست که در سرویس های ابزار تعویض میکردد تا دستگاه به بهترین عملکرد خود برسد.
  7. خرابی بلبرینگ : بلبرینگ ها در اثر مستهلک شدن و استفاده ای مکرر قفل کرده یا بر اثر ضربه ممکن است شکسته شوند.
  8. شکستگی سره ی شفت : در اثر مستهلک شدن طی استفاده زیاد یا ضربات هنگام کار ممکن است سره ی شفت آسیب دیده و در عملکرد مشکلی جدی ایجاد کند که با تعویض آن مشکل حل میشود.

لطفاً در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات، ترجیها از دستگاه استفاده نکنید و با تعمیرگاه مرکزی پیشرو تولز جهت راهنمایی و مشاوره تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی  پولیش شارژی رونیکس

تعمیر-پولیش-شارزی-رونیکس

یکی از برند های محبوب در پولیش های شارژی در ایران برند رونیکس می باشد و مدل های معروف پولیش شارژی رونیکس نیز می توان به مدل های 12 ولت 8304 و مدل 20 ولت 8652 اشاره نمود. در تعمیرگاه پیشرو تولز تعمیرات انواع پولیش های شارژی رونیکس قابل انجام میباشد. جهت اطلاع کامل از روند کار با ما تماس حاصل فرمایید .